Kan inte sova

kan int sovaaa, blev väckt.
så kunde jag inte somna om, +på det fick jag en sån JÄVLA mensvärk! sitter här i fosterställning nu i köket i min kära dator stol hhah, aj :(

börjar föresten 12.40 så har jag EN lektion, sen slutar jag igen. 
1 timmes svenska yoooouiii.
Jag o Jossa börnar ner med cykeln sen iaf 


HAHAHAHAHA igår på msn hette jag
eller jag heter fan fortfarande det hahahah vänta.
brb raggar at toria med jossa o våran CYKELLLL så hette jag igår när vi cykla ner till toria! 
hahaha tänk alla vi träffa där, eller alla o alla, någon några vi känner iaf. Om dem kommit sen när vi stog utanför o tog en smoke HAHAHAHA vi stog vid cykeln också, hängde där COOLINGAR
:DD:D
blir o raka benen och katterna nu i helgen/veckan som kummaa.
love you där med tårtan:D fulis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0