gotlandia - bio

jag o knut körde till stan och såg filmen Wolfman
tror jag den heter : DD hah läskig eller inte läskig, men spännande, sen hoppa ja till hela tin hahah
sen va det Han o jag och EN till i bio salongen hhhah. t o m t : D

sen eftere gick vi in på coop o köpte pizzah, o sen körd vi hem ooo nu kollar vi på scrubs. Ska ner op äta snart : ) o klappe alle kittsar :D

när vi kom hit, så första jag såg efter pratat med mamma som va ute, så såg jag MIN fina fiffikus<33
min MIN kisse :)
jag med min viiita jacka tog upp han o krama om han så jag fick tårar. Saknat honom såå mycket:(<3
han va lerig om tassarna, så min jacka vart smutsig :( men de sket jag i. :))))

seeeee yah



Det här är Snowboard-Miley :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0