Torsby agaain

sitter på tåget hem te torsby nu. FAN så pissnödig jag e, ORKAR inte gå tll toan, drygt. 
JÄÄÄVLAR va tåg chaffisen gasar på ibland, läskigt >:D

varför finns de inga bälten på tågen ? Dör man iaf om man krashar eller ? :(
haft de kul iaf:D 48 spänn dit o 48 spänn dit.


Nu i veckan säljer jag min kisse:(
1200.- åka till kil o lämna tösa bitaa.
Sen 1:a Juli blire flytt till Alstigen! GÖÖTT. Hoppas mamma o sören kan komma och hjälpa mig, EFTERSOM ingen annan jävel vill hjälpa. Tackk....kompisar.


FUCK ME I'M FAMOUS - david guetta <3
SAT-03-21-2010
- tänkte ladda upp en bild, på cp jag. Men de gick tydligen inte. Kmr bara en liten ruta HEJDÅ måste fan dra o pissa nu iaf BLÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0