sv1

svettigt JAO
kl 10 la jag mig på balkongen o sola lite, med varm oboy o kissen min hängde med ut o chilla.
smöra in mig i kokos olja ooooo de blev nigress på min mage, shiet! varför blir jag typ bara brun där och INTE på armarna ? sjukt :pp typ benen o magen som blir brunt. Tur det än inget iaf hahah

sen efter ett tag typ 12 eller nått kom jimmy förbi o sa hej:D
sen sjussa han mig till Maria, så låg hon o jag o steka i solen typ en timme! VAARMT :D
hahaha Leija hennes voffe spydde för hon åt gräs. Inte lite ne :D Kom precis därifrån dom va tvungna att åka till Karlstad:( Hoppas det går bra allting iaf:)

ska nog duscha igen jaaag, bort med all olja har fan i HÅRET, fettigt äckligt JA:(

ska måla en till bräd desiiign nu också hade jag tänkt.
MUMS,  I LOVE the bloody beetroots!!!

Kommentarer
Postat av: morffff

dom va jäääääääättesmåååå! fingarna va inte större än tändstickor! :D

2010-06-23 @ 20:44:15
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0