rip mobilen =(

Igår när ja skulle pinka.. så drar jag upp tröjan o gissa vad som åker rakt ner i toan ?
JO MIN MOBIL !!! först skratta jag oba HAHAHA JOSSA min mobil ramla i toan! 

Sen mot kvällen vart jag mer ledsen, för den funkar inte =( Lindade in den i papper o allt, men den fungerar inteee..
någon som har någon att sälja kanske ? Jossa har iof en mobil jag lånat ut till henne. Blir väl o ta den iställlee. Laggar röv gören XD : D
Jag o jossa hade iaf kul igår :D! Först vare mass folk vid volleyboll planen, va vi där ett litet tag sen dro allaaa o vi leta efter schafför eller hure stavas :;P BRB måste kolla Kissie kom jag på. Cp eller ?
Hennes sår på mage & rygg. BINDAN ? Hahhah de va väl den hon hade runt sina bröst förut jisses!
Nu ska jag sova igen, somna vid 5 o vakna 7 typ haha. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0