niiice daaay

Jäävligt gött väder idag! Varmt som fa-aan! 
Ingen skola, eller hade bara en lektion men ja e klar me den så satt ute heeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen! 
Brunare JAPP :D fin rand föresten, haft shorts på mig :D

Longboarden te skolan, fan vid marten-platsen följde ett cp efter mig.
Han gick bakom o prata med sig själv o när ja stannade så stannade han också, så titta jag bak o han bara stog där o glodde!! hahahaha fan läskigt


kollade på the human centipede. UUUUUUUUUAH fan lite hemsk ju >.<
JÄVLA SÅ RÄDD JAG BLEV NU, det blev typ STORM ute, men grillen på balkongen flög typ in i väggen så de dunka till SHIET!
Jaja. blåser som fan:p jag som tänkte ut o åka lite, får väl bli senare : >

Köpt knäskydd idag, ifaaall ja skulle ramla igen :D GÖR JAG gärna inte om, tar ju skit lång tid innan man kan gå klokt igen! Typ IDAG gör de inte längre ont. Kliar typ haha ööhm 10 dagar ungefär.
SKA måla lite nu hade jag tänkt, till sweet tävlingen :D ska måla mycket o skicka in flera bidrag =)
wiiie gööötttt om man vinner hela skiten. Sweet grejer för typ 5k + sin egen bräda :)
Har föresten blivit bränd idag. Axlarna o under halsen/över brösten. vet inte vad de stället heter ? :pP
se så fina :D
daniel, sveajs o min :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0