Mamma, pengar & mat:)

Mamma ringde precis. Hon hade satt in 1000kr, eller hade Sören gjort det. Tack =)
då blire suping o grillning imorrn alltså :D!

Aaaw mamma sa att jag skulle få en ny tv av henne när jag flyttat till min andra lägenhet.
Ska kolla efter en 42" are eller något sånt. Typ plasma dom är inte så dyra heller! najsnajs :)

Kuul o prata med mamma, glad :D! 
haha första hon sa va att Johannes (min bror) hade blivit pappa. 
GUD SÅ PAFF JAG BLEV!!!

men de va bara att han hittat en brud med en unge, shit :D Vad kul :)


har precis ätit upp min potatis o tonfiskröran MMMMMMMMMMMUMS :)!

naaaaaaaj nu vet jag inte vad jag ska göra. Typ diska :( ja-ja hela jag känner mig lättad! GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0