Känndes som någon va i lägenheten..

Har sätt säsong 1 och 2 nu av true blood, avsnitt 1 & 2 av säsong 3 ska jag se sen :D!!!


IMORSE, typ vid 3.... trode jag att någon va inne i lägenheten, jag låg HELT stilla i sängen o bara lyssna för jag vakna av nått jag inte vet vad.
Iaf låg helt stilla i sängen o de KNAKAR i trappen, asså jag vet inte om de va någon där för jag våga inte röra mig.. 
sen knaka det igen! och då tog jag täcket efter ett litet tag o gick dit o kollade. Kollade runt i hela lägenheten, fyfan va rädd jag va :(

Sen la jag mig i sängen igen o somnade om, SÅ HÖRS DET NÅGOT IGEN!!
jag sket faktiskt i det, har typ alla värdesaker inne i mitt sovrum. Dörren va ju öppen så de KAN ju ha vart någon inne :S Gick o låste den förut när jag va uppe o kolla runt..

Våga inte gå ner o låsa den på kvällen, eftersom det är sånnadär "hål" i trappstegen så man kan se om någon går ner.. och jag är så rädd o gå ner på kvällen efter jag sätt hostel. När dom tar en kniv o skär av häl senorna. FYFAAN får ont bara jag tänker på det! 

Ah.. så jävla rädd förut vfa jag iaf :S Nu sitter jag här o äter Marianne hihi gött. Ska steka macka o ägg nu med lök på! NAM:D


Första gången i mitt liv jag stekte pannkakor hiih.
220310 - 18.32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0