fu youtube.

Idaaag  har jag vart med Lina och hennes vovve Sira :)
så jävla fin :D liten o gooo :))

Gick först ner till Toria o hon köpte cola o lit caandy. Jag ingenting haha:D cz im pank :(
sen gick vi tillbaks o jag gjorde makaroner o åt lite först, sen gick vi ner till Torsby o åt glass:D
träffa Vp Sveaj Andreas o David o max hälsa jag på med. Fan Max jävel drar ju härifrån:(  sug.
kom precis hem, Lina skulle hem o kolla grace anatomy sista avsnittet tydligen, synd jag inte har några kanaler som funkar då. Jävla Norsk 1:an bara hahah går ju inge kul på den -.-
ser på datorn jag, ska se nya Wallander snart:D ÄLSKAR WALLANDER, så jävla bra!!
BTW, fittYOUTUBE tänkte ladda upp min låt jag redigerat o klippt hela jävla natten.. men DEN får tydligen inte vara över 10 min. min e 20min kanske, SUUUUUUUUUUUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0