fieest ra

parteeey igår! fan vaken till 7 imorse och igår somna jag vid 6 typ ahah! vafanXD ?
Fack too riet va inte så mkt folk på/i ju ? Trode jag ;P ah alla va väl i granevik eller va de heter, fast fan bara raggare där : D Cruising va de också (tror de stavasa så iaf) skit saaamm : )

Jag o jossa kom typ 40 min innan faktoriet stängde för vi va o leta efter hennes 4 öl som hon hade gömt i en buske, men .. vi hitta dom aldrig hon har säkert lagt dom under en såndär buske som man ser rakt egentom hahaha smaaart babe:D! To en tequila o en bacardi melon. +en öl te jossa
MMMMums:D
juste, är DET NÅGON SOM HAR en mobil att sälja ? i neeed one nowii!
den jag har nu laggar utaaaabaur
TOUCH eller qwerty knappar ska de va . sidekick o sånt FEINT! 
nu ska jag lägg mig o se en film. sen ska jag köp en kyckling sallad. JÄVLAR SÅ GOD min va igår när jag kom hem! SJUKKKKTTTT! stog i kylen o vänta på mig nam! :D


HAHAHAHAH hitta den på någons facebook :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0