Träffa Kissie idag :D

HEJ O MORRN eller gokväll kanske :pPp
Jag o min lill syrra åkte till Visby imorse, typ vid 12 va vi inne. Gick o handla lite kläder osånt :D
Sen gick vi ner mot adelsgatan, sen när vi gick upp igen mot Öster så kollade jag åt höger, så satt Kissie där med Bobby o två andra, dom satt o ÅÅÅÅT.

Jag ba till felicia, kolla där e ju kissie! 
F: naaj slut o ljug
Jag: Nej menhon sitter ju där KOLL!
F: men.. sen kolla hon dit ändån. Såba MEN, de e ju hoon! 

HAHA. sen gick vi till busstationen, sen ba AJ vi går tillbaka för jag vill ha ett kort med henne o mig :D 
så kännde jag mig först dum som tänkte gå fram o fråga om kort när hon satt o åt!!
Men aja, vi skulle till Tofta o bada, så vi gick runt till dit igen. Så stog vi ett litet tag o ba, ska vi eller ?
Sen sa felicia, jo men vi frågar! Annars om vi inte gör de kommer vi ångra oss.

Så DÅ gick ja fram o ba, Ursäkta.. alexandra ? Kan vi få ta ett kort med dig ?
Hon - Aa inte just nu. Jag sitter o äter (eller har precis ätit färdigt) kmr inte ihåg va hon sa hhöh.

Då sa Bobby, kom till O'Learys (eller hur de stavas) senare. 
Jag ba, aa men vi hade tänkt att åka till Tofta nu så.
Bobby ja men kom dit senare vi är där hela dagen. 

Sen sa jag tillslut okej haha, men då drog jag o felicia till Tofta och SOLA O BADA istället:D

Vet inte hur länge kissie o dom ska va på Gotland, kanske hinner träffa henne om ja ska in o festa nu hihi! 
kul :D

Blev inga bilder idag för hitta inte den LILLA kameran, sen min systemkamera vågade jag inte ha med till stranden :( ajja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0