Nu blev jag mega depp....

JÄVLA FANS HELVETES FITT SKIT va arg och ledsen jag är!!!!!!

danne skrev precis att THE BLOODY BEETROOTS.......
enda musiken jag lyssnar på fan o de BÄSTA SOM FINNS seriöst!!! ska till PUTTE I PARKEN,
28-31 är festivalen och jag måste vara här på gotland 30-31 för mammas sambo har fest här då o de vill jag ska va här.

ÅÅHH, de går inte o beskriva HUR MYCKET JAG VILL SE DOM fan!!!! Nu e min kväll förstörd. 
kan inte bli mer irriterad än nu. Suttit o lyssnat på dom hela kvällen som vanligt o så nu får ja reda på att dom ska till PIP. :'((((((((((((((((((((((((


OCH om jag åker dit över någon dag så kommer de gå på typ 2000 ! 
Biljett, buss dit och hem. SEN båten till nynäs och tillbaka till Visby. SVIN DYRT nu när de e sommar och sthlms vecka, 500 spänn kosta båten o åka hit nu den 7:e liksom.. stört.


//ledsen tjej 91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0