jobbbbbbb-igt/at

vart ute i tråggårn ooooooo gjort iordning idag, fixat köket ockå
ikväll kommer mamma o dom, hoppas jag. jag e hungrig som ett djur.. typ lika hungrig som canja hahahah (vår feta hund)

ah ja e dö trött nu iaf. hackat ogräs o fixat dammen o bärt dit sten o grejs. Ligger nu i sängen o ska se
ITS ALL GONE PETE TONG, igen hihi! så jävla bra film ! En till film ni bör se :)

kommer säkert somna så dö som min rygg är .Måste seriöst åka o kolla den, den tål INGENTING.
typ ska jag sopa golvet sen böjer jag mig upp igen. ONTTTTTTTTTTTT

de e väl nå whiplash eller hur de stavas sen jag blev påkörd av bil fittan. 
nyckelbenet gör ännu ont ibland med VA FAN HÄNDER ?;(

aja. film nu hje :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0