Hej!!!11

Har inget internet, har iaf flyttat till Alstigen nu : )
Tack som fan för hjälpen Boger o Simon. Maria och Fredrik o patrik! :D
skulle ju egentligen flyttat in 1:a, men fick nycklarna typ 2 dagar innan. TUUUUR säger jag bara!!
hade aldrig aldrig aldriiiig hunnit o städa annars :S Helt sjukt. Har även städat bogers rum! vackart :D
Karlstad har jag, maria o fredrik vart i :) KOLLADE på ECLIPSE :D:D:D:DD:D:D:D
guuuud va bra den va! fick tårar 2 gånger  :( buhuu.

Sen IDAG har vi 3 varit på tut-bingo :D faan va kul de va (A) fast ingen av oss vann ett skit :(
sitta i en bil typ 3 timmar o pricka siffrer, spännande hela tiden haha:D

va skit nära på några :( men ja-ja. EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL :D

00:00
maria fredrik o jag ska spela suuuuper mario nu snart tror jag :D
freckkaaa skulle ba hämta sina skor ahhaha, i torsby.
naj nu ska jag kika runt lite till. Får typ internet om 1,5 veka :S:S:S:S:S: i'm dör :(
jag o tarmen. miiisss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0