Havet, sola o ätaaaa ute :D

Varit i Hörta / Herta / Herte. Idag! 
vet inte vad de heter, på kartan står det Herte. På skylten in dit står det Hörte. Och när man ska säga det så blir det Herta. haha aaaaja, va vid stranden iaf :D Bada dirr närvi kom dit! Jag karolina och felicia o mamma gick ner först. Karroo felicia o jag sprang ner i vattnet, så kul o dyka in i vågarna :D:D

Sen efter ett tag gick jag upp o la mig i soleeeen :D Man blir brunare av saltvatten. NAJS.
kommer få googlebränna i fejan :P har brillsen på mig hela tiden ju haha!
snyggt !


Ätit nyss också, kyckling o potatis sallad o sallat till deeet. GOOTTT som fan, jag snylta åt mig den finaste biten (A) :D Ätit ute i 3 dagar nu, skönt som fan - grillat osv : ) 
Mina grillspätt jag grillade blev kolsvarta HAHAHAH. Grillkolen va ju helt galen, sen fatta ju inte jag att man skulle sätta upp grillgallret ännu mer. JA-JAA :)


Håller på nu och installerar alla The sims 2 spel. Men de kommer bara "Sätt i cd/dvd 2" fast de inte finns någon jävla cd 2 :S 
har 14 the sims att installera, faaattta va pengar de ör hahahah. Ett spel kostar ju typ 500 ut när det kommer ut,
och min lillsyrra ska ha när de precis kommit ut haha. ungjävel :>
Jag o Torsten :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0