gotland - 35 grader

fan 34-35 grader nu! SJUKT varmt!

tänkte leka med hunden, men han va tråkig så satte tillbaka honom i hundgården. Tråkmons =ppPP
sen åkte jag karrooo o mamma ner till Myrungs för de skulle fixa med någon häst.
- Jag gick in till Erna då, humlaaaaan e så söt :D busig som fan=) Hon älskar o bada berätta erna också :D
UPP o NER, upp o ner hela tiden i vattnet gullig :D!!


ska ut o lägga mig på studsmattan ett tag tror jag, vet inte vad ja ska hitta på:p
ska städa huset iaf, för att Sören har ju betalt min hyra i typ 7mån. Gaanska mycket hyran ligger ju på ca 3300 varje månad. Ska städa när det INTE är fint väder ute. Vill bli brun ju : D

FÖRESTEN:....... CANJA, hunden vi har här den tjocka lilla jäveln :;P
jag hade med mig smutstvätt.. för jag han inte tvätta kläder innan jag åkte. 
Så tog jag med de istället, o la det i tvättmaskinen men startade inte för a tänkte att det får u plats mer.. 

Haaaaaa.. stängde luckan glömde jag också, sen imorse så hade Canja vart inne med huvet där o BITIT sönder alla utom 5 par trosor tror jag det är :S:S:S:S
HAR inga troser nu.. går runt med min bikini underdel :P

fan måste till stan på måndag o köpa nyaa.. dryyyyyyyyyyyyyyyyyygt!!


jag igår, felicias huve syns där med hahah

ingen badkruka nu naj :D

Kommentarer
Postat av: morffff

ja kommer fan dirr snart!

2010-07-10 @ 12:26:16
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0