FIDE igår

Fan jag satt o fixa håret för jag hade ingenting att göra. Sen hör jag johannes prata i tele o då frågar jag vart han ska. FIDE ska du med ? fick jag till svar. A ojo säger jag, ska bara sminnka mig haha. 

Sen drog vi till Fide, cola, cigg o brännvin i handen så drog vi mot bilen o gäääst iväg. 
Tog ut money till johannes först, sen i Fide börja supasupa vi skulle till en husvagn först men vi hitta inte den haha FÖR de första så gick vi åt fel håll! sen när vi gick tillbaka så skulle de i husvagnen ut/in mot Fidepubben!


Jag orkade inte stå så jag snodde ett jävla bord med stolar o satte mig, sen kom de fler o fler.
Träffa full gull emmy haha, hon i trappen: " RÖR MIG INTE RÖÖÖÖÖR MIG INTE" cp ahhahha :D


fan jag har bilder på mobilen, men har ingen kabel eller bluetooth på datorn nu :p 

AAAHH full jag blev igår, bara sprit  ? ajaj. gick in i skogen plocka så jag fick 2 ! kassor ÖL hahaha
Jag tål ju inte öl heller, så jag bytte en Sofiero mot en Bacardi !?!? ävla vilken prisskillnad då hahah sen är ju cidern 100 gånger godare än den ölen.

Ah fick sjuss hem gööött som fan! Sov typ hela vägen, och han Tony (raggarn typ) eller va de e. 
Tog på mitt jävla lår hela tiden oba "Gumman, hur är de" hahahaha jag ba: SLUT O TA PÅ MIG !!
Sen när jag sa de såba direkt; Johannes har du en 100ing ? 
Johannes: vadådå ?
Han: Jo du skulle ge mig en 100 för bensin sa din syrra
Jag: DE HAR JA INTE ALLS SAGT
sen blere tyst ahahha ah vi kom hem iaf, ingen säker sjaffis heller >.<


Seriöst, blir så jävla sur när någon man inte vill håller på med en... samma i Visby 2 STYCKNA på samma kväll. Drog hem då FAN ni e inte min smak för 5öre faattta blä.

Sen när vi klev ur bilen spydde jag 2 gånger på gräsmattan.
- gick in o la mig på soffan, med Canja tjockisen. Hon skulle pussa o slicka en i ansiktet hela tiden ahha , lukta äckligt antar jag.. spya :(

sen gick jag upp o la mig ist, så spydd jag på toan 3 gånger sen tog jag på tv:n o SOOOOV

MORRN PÅ ER :)


sovit me kläder o hela allting ju haha, fräshhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0