badbabdabdbadbabdabdaBADA

badat varje dag sen jag kom hit :D
Brun har jag blivit och brunare ska jag bli! :D Kommer en till neger till Torsby snart hahah (y)!
aaahh blir irriterande y och j knappen funkar inte så bra, missar de hela tiden typ. :Ppp

IGÅR, somna inte förän vid 2 kanske, för KATTEN "Heaven" Kom in o busa som fan, så kolla jag om de va mileY som kom in med typ en mnus eller fågel eller något. 

Så va de heaven, och hon hade med sig en FEEEEEEEEEEET nattfjärill fyfan :(( 
hon typ lekte med den, o jag försökte stänga in den i ett glas men den flög bara upp o jag skrek o sprang ifrån den ahhaha så de gick inte så bra : ( XD

sen imorse sa Felicia att de va en döskallefjärill, och dom är sällsynta hahahah SÅ står jag där o hejar på heaven att hon ska döda den loool. 
AJA, den e gone nu hoppas jag iaf. 

Fick fast den tillslut i glaset  men heaven va där o välte glaset så tror hon åt upp den :> hihhi.


- Sen idag när jag bada så hade jag Karolina på axlarna hahahaha, så ba börjer hon sig framåt o jag märkte ju att jag också skulle tippa XD så jag tog ett DJUUUPT andetag, men jag Hann inte hahhaha. så jag svalde typ ALLT jävla saltvatten som finns där HHAHAHA, så jävla äckligt, ville typ kräkas UHHH. Känner nu smaken i munnen, tänk alla döda fiskar o fjädrar som ligger i vatten BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DÅ

aja skriver mer sen snart BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0