på ön igen!



såhär såg det iaf inte ut när jag åkte,
för när jag kom hem nuj idag. Så hade en HUND vart o pissat i min säng ? men tur s¨å hade jag extra madrasser under så de kom inte i själva sängen, eller på mitt UNDERBARA duntäcke, tack o lov.

men aja, sjyst iaf och tvätta alla mina kuddlakan osv, men ta i dem fick jag:PPp
just nu ligger 2 kissungar här o latar sig :D fast nu gick den ena, så nu äre bara den gråare kvar:>>

lyssnar på den här låten : Confide – Such Great Heights så jävla braaaaaaaaaaaa





se så söta! aw, kolla Skid Miley! :DDD bitit papper haha:D<33
blir som en liten barnunge när jag är med kattungar, kommer på massa smeknamn.
AAWWW SKiiiiidMiley! söt o allting ;D;D:D:D:D:D:D:D:D:D:D IH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0