mja..

gick in till Torsby idag, köpte en såndär Usb trådlör internet skit sak.
Grannens internet suger helvvete, tar typ en kvart för att få igång internet ;s

men jaja, får fixa internet när det finns ljud på datorn. mer v ä r t då.P.PPppP
Har iaf flyttat in nu o lånat Vp's dator Takkk takk : ))
Har mat i kylen o frysen, Gott vatten finns de! öhm VARMT äre :DDD

skön säng och EN kanal på teven, Norge 1an HAHAHA
Får ringa till torsby bostäder o säga jag vill ha resten av kanalerna som ingick ;ppP
RIP min SCART på teven, båda 2 föresten:/
så får koppla in mitt xbox360 på dator skärmen  och ljudet i sourond grejet.. 

HEH jag har fått en ny vän : -)
bild på lägenheten får ni typ på fredag eller nått, för då ska jag till Karlstad med Maria o mor sin : )
Då dådå ska jag köpa nya sofföverdrag eller va de heter, och typ en lampa eller /och datorbord. TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0