Huh!??!

nu ska ni inte tro att jag är arg ne haha. jag e glad o är alltid glad fan. sådeså! ASSÅ ni får GÄRNA kommentera i den där grejen under min profilbild, för de ser rätt mobbat ut ? Tycker ni inte de ? Eller fick höra igår typ att "Anledningen för att du har dom där staplarna är för att jag kollar din blogg hela tiden, för annars vet jag ingenting" SÅååÅ jag kanske är mobbad ändån ? HEH aj jag e inte arg.. jag e förbannad! HAHA på mitt internet, va i helvete ? segt Segt SEgt SEGt SEGT går det.. sen måste Måste MÅste MÅSte MÅSTe MÅSTE jag ha en dator !?!?!?!? jag fråga friSÖREN idag om jag fick ha laptopen, men icke.. Måste hitta en billig jävel sålänge ra.. Eller så får jag låna den här ändån HEIHI. Nu jäklar ska jag ner o äta nått för min mage kurrar och katten glor konstigt på mig då hahha sen ska jag hitta läppsyyyllio. om 4-5 timmar drar jag! TJARÅ GUUUUUUUUUUUUUD vilken tur att jag HAN klicka på Ctrl+C innan jag spara inlägget! För internet BRÖTS eller nått, SKIT segt går det får damp!!!!!!!!!!!!! föresten så har jag glömt MIN TAKLAMPA försökte få ner den, men KABLARNA i dit skruvade i nå Sockerbit eller va de kallas. SUCK!!



HAHAHAHAHHAHA VAD FINT ALLTING BLEV, FÅR PSYK NU E JAG ARG IAF HEJDÅ ENJOY TILL O LÄSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0