Fick några saker ifrån Gigabyte idag.



Satt och åt en billys, när det knackar på dörren.
Jag trode det var Karolina eller felicia först, så jag orkade inte gå ner, (dom kunde ta den andra vägen tänkte jag) haha..

Sen skällde hundarna lite som om nån fortfarande va utanför så jag fick gå ner iaf!
Stog en tjej utanför dörrn med ett stort paket haha, Budin ? sa hon
a jo vad är de där fråga jag. Vafan gjorde jag de för, visste väl inte hhon xD

från hamburg va det iaf, så på paketet stog det Mig aka Clearity coolt ;D

*En pärm
*post it lappar
*3 väskor, en stor bag, en som man lägger tvätt i tror jag, sen en gympa väska typ.
*en tröja
*en stor musmatta
*mössa
*block o penna
*sen magneter.

alla grejer va ju smockat med gigabytes logga haha.

Men det här var inte de riktiga priserna, det här var typ som "förlåt att det tar så lång tid" pris.
Så det riktiga kommer väl sen :) jag hoppas på moderkort:D! o grafikkort ^^,  i neeed a computaaah!


Hejsvejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0