mi och Felicia!

Haha min lillasyster brukar läsa Kissies blogg.

jag och Felicia har haft Miley Cyrus kväll^^ spelat massa l¨tar och 'tit godis o läsk!
sen fråga jag henne om hon visste vem Kissie va, Hon ba jo det vet jag.
Jag: vet du ?
Felicia: jo jag brukar läsa hennes blogg
Jag: jaha, hah. vet du vem blondinbella är ?
felicia: jo fast hon gillar inte jag, hon är tråkig.

Nått sånt sa vi hahah. coolt, men undra vad felicia tycker är intressand i Kissies blogg !?
fast.. jag läser ju också den ibland, när jag kommer ihåg, för hennes orkar jag inte ha uppe i firefox.
Vafan läser jag den för egentligen ?


Fan jag har ingen ny film och se. Blir o kika efter de nuu, herra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0