19 osvvv

har vart i bergvik me maria o hennes mami:)
har köpt 2 lampor MEN JAG GLÖMDE KÖPA LAMPOR så gör att dom lyser!!
fyfan ahhaah

men jag snodde 2 lampor från andra lampor jag inte använder, så .. den ena lampan funkar iaf : )
den andra fanns ingen lampa som passa:( ska va en fet jävel i den haha

har fått massa grattis idag iaf:D roliggt=))

kom hit o öla med mig. Ta gärna me nå gott te mej haha, för jag har zero i kylen.
nu ska jag tända doft ljus för jag e mysig.
hatar soffans klädsel.. skulle kolla efter ny idag på Ikea.. men jag va tvungen o köpa nya dynor också
Så ja fråga:. om den här blev skitig o en fläck på? Är jag tvungen o köpa en helt ny dyna då? 
SVBARET VA JA.. fyfan.. varför IKEA säljer ni inte bara ah överdrag. mutchi bettroo!

får väl ta ett nyare kort också, de där e precis när ja flytt in :P HIHHI hejraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0