- Ä.n.t.l.i.g.e.n -

NNNU har jag lånat hannahs kamera för att föra över mina bilder med,
ahh så nu kan jag äntligen lägga in bilder xddd




När jag och Tony hade åkt o hämt Hannah i Gräsmark så körde Tony o kolla rakt fram, sen jag ba: Älg.. ÄLG!
hahah , de stog några meter upp från vägkanten, och jaaah bra kamera då! eller bilen körde ännu lite, Tony backade xD hhah jaja. Dom stog kvar ett tag iaf , sen köt de in i skogen igen. Kul : D




vägen som aldrig tar slut typ. men fint äre!










Hallen. sen dörrn där fram e balkongen!



Badrummet, Fina snea kort va : D haha



Ett sovrum, o garderob.



Vardagsrum , fast där ska jag nog sova hel tin hah



kööööke


andra sidan av köket, fin bild igen HAHAh




nu orkar jag inte lägga in mer, för de går segt. babaajj

Kommentarer
Postat av: beexi

vacker tjej!

2010-01-11 @ 21:12:46
URL: http://beexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0