BMTH nu-

HUR svårt skare va o hitta en KATTUNGE ? 
vill ha en Långhårig /Halvlånghårig katt BRUD!

SadfaCe blirrr jeg..
Sen nu idag nyss fick jag mejl om att en 1:a är ledig! 
men jag funderar på o flytta nånannanstans här, närmare skolan.. kommer A L D R I G orka upp annars, 

hööööööh, hatar internet som vanligt, kan inte skaffa bredband här nu heller för ja skull flytta typ dirr när en 1:a va ledig. så får vÄL kika på den ra.
Och på lägenhet närmare skolan, hade vart skönt. Hade jag iaf inte skolkat så mkt HEH.
menne, vet inte vad jag ska skriva, att jag är hungrig ? som vanligt : D ? suuugen på pyttipanna! 
fyfan va god den är. Gräddstuvad* rawr!

aja.. måste spara innan internet RIP.ar hejsvejs : )
vakkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0