Visby idag.

hahah, låg o sov sen ba. SKA du med till Visby eller ? jo men jag vill inte bada svarade jag. 
Så skulle vi snart åka. OCH MITT HÅR NÄR JAG VAKNA hahahaha, herreguuud. badade dagen innan i havet, så de va ju fan fettigt osv n'r jag vaknade. aja, platta håret o sen dro ja en mössa på huvet typ xP

så drog vi iväg. Vi åkte först till Lummelunda grottorna. Väntetiden va ca 1,5 timmar. 
så vi gick runt o kolla lite osv. Sen tillslut va de vår tur hah. 
KALLT om fötterna :( men ja, de va ganska intressant dääär så.

sen drog vi till visby parkera nere på hamnen sen gick vi typ runt där o sen upp till Adelsgatan.
Enda jag köpte va brändamandlar göött. Sen efter alla gått runt där i affärerna så gick vi ner mot hamnen igen. 

Gick in på en resturang jag inte såg va den hette, dyyrt vare iaf haha. 
Tog BBQ kyckling med majskolv och potatis, satziki sås o nått mer va de ti.ll. gotttt :)
Orka fan inte så mkt, va så hungrig o åt fort hahah så de to väl stopp =(

Va trevligt iaf, 8 pers som satt där o ååt : )

sen fick jafg köra hem för de andra had druckit öl osv, o blablabla. Nej nu e jag hemma iaf. Ont i nacken har jag med. 

HAAAJ BAAJ: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0