Sjukan imorse gha

hej kära dagbok.
Igår kom Linkan till torsby så dp va jag med han sen åkte vi o köpte godis 
så där vid jouren träffa vi dav mygg o seb. Så vi va sjaffis för dom till Karlstad.

i karlstad fanns inte sp mkt och göra, ja o link1 åkte till max o dro en drive.in gööt me chili cheese o pommmpa o lite cola: )!
jag hade glömt plånkan, så ah får bju tillbaaax : )

vid typ 2 haöv 3 drog vi alla från karlstad vidare till Sunne o hälsa på några, sen efter ett tag till Torsby igeeeen=) skÖNT 

vi givk in o hälsa på illern igeen, jäVLAR va myggan e rädd för den HAHAHHAHA hans min !!! skulle fan filmat, hahaha söt :D

Ja fick åk till sjukan typ klockan 6-7 på morgonen pissa fan blod, så jävla ont. Skit helvetes urinvägsinfektion
david och seb vart med, tacKK <33

fick en tablett direkt då, så idag vakna vi alla 10 min innan bolaget stängdes haha, körde ner o dom han in xD
och jag in på apoteket o hämta mer medecin. FYFAN va jag lägger ut pengar på sånt, 

nu har jag ÖGONINFLAMATION och URINVÄGSINFEKTION, kul liv.
ska supa o grilla ikväll. typ dö ska jag tequila minttu o breezer har jag. Sen blire ju mer där bort vi ska. FIIFAN


old pic heda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0