rip bolaget idag !?!

ååååh jag måste städa min lägenhet ?
fan va skitigt de ser ut, måste skaffa dammsugareee!

hitta en precis på tradera,

FINT VÄDER DET ÄR IDAG IGEN :D

SYND systemet är stängt, jävla skit affär.. hade planerat suping ikväll ju!
NÅN SOM HAR NÅGOT O SÄLJA heheheh!? mitt vin står vid knut, gömde de dör ihi. typ halva kvar eller nåttttte.
skaffat Videofy.me såå snart kommer de videos! Ser ut som en häxa nu så idag precis nu blire nog inget nee! 

Fick lite panik imorse föresten, INTERNET funkade inteeee!
men sen i köket funka de igen, blev lite såhär -> :( 
sen -> :D näre funkade haha. Tänkte... fan ska jag behöva gå in där igen, 3dje gången annar hah:D Jobbig ja verkar vaaaa. Men nej nu vet jag inteä va ja ska göree
Tösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0