Johannes<3

Här sitter jag och har snoozat för länge idag igen.
Precis ätit frukost och snart kommer en tår från ögat.. saknar min bror skit mycket. 
Bästa vänner, så flyttar jag därifrån ? Vill verkligen umgås med dig! Sjukt vad man kan sakna.


Så bra vi kommer överens o kastar grejer på varandra, glass paket på min näsa och jag kastar nått litet tillbaka, en liten påse med skruvar i hahahah. Vågar inte kasta något större, kommer få något ondare tillbaka:D
Men allt är bara så kul. DANS VIDEON du spela in på mig ? hahahah, vid teven och jag rockar loss som en jude vill ut ut ur lägret! :D
Den ligger väl här någonstans den videon. Jävligt roligt att kolla på!
Eller när vi åkte o bada med ett gäng då martin o hoddi va nere, hade spott krig och du råka spotta i min MUN när jag gap-skratta HAHAHAHAHAH
Nu vill jag inte skriva mer. Känns som jag kommer börja gråta. Nu ska jag iallafall ta en dusch! Sen ska jag GÅ (igen) ner till skolan. Vet inte vad för lektioner jag har men ja. Kanske kanske. Hejs :)

Kommentarer
Postat av: morffff

ja saknar också min bror jeeettemycket:(

2010-04-27 @ 22:42:36
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0