GE MIG DÅ

fan vad jag hatar o bo i Ria,
DÖTT.


jag vill till min lilla 1:a i Alstigen så har man bara ett rum o inte 2 jävlar som jag har, drygt o städa 
vill ba komma in i lägenheten o slänga av mig alla kläder på golvet där kast sig i sängen o koll datorn o se på serier sen,
NU har jag sängen i ett rum o ett rum använder jag inte ens, där teven är.. den fungerar ju skit bra så därflr e jag aldrig där inne ?

Sängen.. har varken teve eller nått där. Datorn på kvällarna. ser film! så nu sitter jag i köket HELA tiden, skärm o allt e här o de ser förjävligt ut. 

Sen är jag  mega depp på att jag inte har körkort än. 
Så jävla svårt, börjar fan gråta... kommer aldrig få de känns de som.
Teori jävel, hatar o GÅ till ria hatar o CYKLA till ria
idag va de svin kallt så fick ringa efter sjuss för jag fattar fan inte hur bussarna går. 

VILL HA KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0