Försov mig.

Jäävlar. Sov till ETT idag. 
min enda lektion idag börjar 12.40 shiiet, missa ju den :P
men jossa kom o gjorde mig sällskaap så cykla vi ner till Torsby istället och hämta mina kläder som ja beställde från junkyard, Eller ett par skor beställde jag, sen såba nej jag testar en sånhär också, ni vet de finns ju random kläder man får för 49spänn. Testade en sån tröja, sen ett par random skor för 99 eller 49 eller va de kostade. 

så lite spännande o se vad jag fick :D 
haha! detta blev det iaaaf!
dom vita beställde jag, dom gröna fick jag haha, o tröjan också. fan jag tog small på tröjan, men den ser ut som en XSSSSS xD
någon som vill köpa nått av de kanske ? inte testat än är så jävla trött :D
hoppat studsmatta som en gallninngnggg idag med Addes syrras unge äre va ?:D
känndes lite som ja va hemma igen o hoppa med mina småsyskon,, INTE NUDDA BOLLEN :D wiiie!

Så de har vart en najs daag:) vart med Adde o Jossa hel dagen typ:) Imorgon blire fEEEEEST!



snart kommmmmer min tröja också DRÄGGGLAR som fan, seriöst! jävlar så snygG
tack danieL för du köpte den förrst HIIHHIHI

Kommentarer
Postat av: Emelie

tjock? haha nej inte på långa vägar, de va fint:D

2010-04-22 @ 22:01:14
URL: http://emelieemelia.blogg.se/
Postat av: BOGER

haha julia <3 hon säger massa rim om mig och att jag ska älska henne!

2010-04-23 @ 03:27:30
Postat av: Niklas

Hej :).

2010-04-24 @ 01:59:24
URL: http://roennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0