Aj :(

UUUUUSCH. 
imorse så missade jag bussen, så jag börja GÅ till skolan.
När jag kommer dit.. tror ni inte att lektionen är inställd då eller ? Faa-an. 
Men aja, skulle ändå få gått ner någongång denna dag ju. Går ju iof buss men kommer inte ihåg när.
Andra lektionen och sista, gjorde vi NADAA.. fixa lite med projektarbetet iaf. Vad ja ska göra osv!
Ska sälja en idé. Idén har jag haft länge så nu niiI!!!!!:D
Och fyy vad jag brännde min tunga nyss :( Värmde oboy och den blev inne för längeee, aaje. Känns som ett hål mitt på haha.
Älskar oboy och krisprolls (eller skorpor som jag brukar säga) vet inte om fler än jag säger så ? Gör ni:D ?
nej nu ska ja röra gärnet i oboyen för jag vill drickaaaa det! HEJ:D
Hahhahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0