Äntligen ÄÖ

Fyfan vilket tag det tog för datorn o FATTA att jag inte vill ha norska äö ..
Fick ändra hela datorn till Tyska för det svenska funkar inte :S
Nu har jag nått Tyskt skit. men DE FUNKAR, äntligen lite lättare för er att läsa det jag skriver :D

Kollade precis på Rescue Dawn. Skit spännande, han inte se hela. Iof har jag redan sätt den en gång, men minns inte att jag sätt början på filmen. Så de blir att tanka IHhiIH. se den ikv : ) eller något.





Lite cup nu med Tony nu snart =) o vilka mer som ska va med vet jag inte :> än!
kan ladda upp sen hur det går, heheheh om det går bra :D HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: E

ja bara att man ser den överallt tyyyyp. men snygg, ja. ja vill ha pandan!

2009-10-01 @ 13:51:36
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0