20090915



klev upp tidigt som fasen imorse typ vid 4.30 eller va de va
bestællde klæder, de hær 2 trøjerna.

Mina trøjer førsvinner HELA tiden, en trøja ligger te.x i mariestad och en annan ligger i jønkøping, sen en vid charlotte och en har någon snott.. från en fest i ljugarn KUL KUL. Lægg ut massa pengar Høhø jaja. <-- den trøjan e najs som fan:D 

har en trøja ja ska skicka tillbaka också. får jag gøra nær jag får dom hær trøjerna då. Imorrn tror jag, hoppas jag!

har inte så mkt mer och skriva æn att jag nyss kom hem ifrån skolan, helt DØTT ær det, har aldrig nått att gøra.
Førsta lektionen hade ja o charlotte redan filmat klart eller vad man ska sæga. Vi jobbar på en annan film som vi kan ha på den hær "redovisningen" vad man nu ska kalla de. Vi har samma film till betygen :PP vet inte hur jag ska førklara ju Haha!
satt vid datorn, youtube bilddagboken facebook oså;s .. sen sista lektionen dær efter maten hade vi ingen lærare.
Åkte hem vid kvart øver 1. Nu sitter jag hær och ær duktig och skriver i bloggen =) Som ingen læser :D

Pussbye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0