Lalala Girl

ååh. idag vaknade jag först vid 9, för att hunden YLADE.. bara för att den andra va på jakt.
Ingen va tydligen hemma och jag ville inte gå upp ur sängen för då vaknar jag till så hunden fick fortsätta yla. Sen iallafall så lyckades jag somna om, vaknade istället vid 10 vet ej varför ? Somna om, sen skriver Tony sms vid typ 12 haha, och min sms signal ringer varannan minut om man inte kollar på sms:et. Störigt när man sover, annars är det bra. För annars hör ja ju knappt de xD .. Vaknade till, gick upp och ner och göra frukost. Såklart har vi ingen mjölk, jag som ville ha varm oboy och gurkmacka!
Men det blev the och gurkmacka. Nom nom nom:D

Sen när jag kommer upp och skriver det här,så ser jag två kattungar i sängen, aaw!
pussa dom på huvet från Tony. haha nu ligger det bara en kvar, kan ta ett kort på jäveln :D
vänta^^ där e en :D den andra katten drog ner, och åt ? som vanligt:>

Nae nu ska jag göra något annat. Pussbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0