Grajar jAg ska haa. kirrar vi dirr



Här sitter jag och klockan e ju 01:49 :o jävlar, vad har jag gjort igentligen ?
Hm. varför jag inte är trött är nog för jag vakna vid 2-3 idag, sovit som fän har ja.

Idag eller ne, ikväll förut så körde jag och mamma lite bil, skulle hämta min lillasysster Karolina.
 mamma sa att hon kännde sig så trygg när jag körde :D Hon ville jag skulle ha körkort för jag kör så bra :)
Så ja nu jävlar känns de som jag klarar körkortet snart, inte vågat testa teorin än men de kommer väl.

Bil kommer jag att få, fick ja reda på imorse iof andra gånger med. Men va lite sadfaCe imorse så gapa en massa osv men ah bilen på bilden skä jäg hä, om mor och siren inte vill att jag ska ha en tryggare bil, men naah. Vill ha denna :D

Sen mina böter.. ska vara inbetalda den 30onde. Mamma betalar in det mesta, jag lite. Tror jag, Hon skulle betala iaf, s k ö n t som fan! Så virrigt allting i mitt liv. Mår som en jude i ett konsentrations-läger som inte fått mat på flera dagar:s TYP (ja jag är hungrig också)

-----------

Åt upp Indian popcornen förut GÖÖTTT hahhahaha jag vet INDIAN (på svenska :D) svin kul HIH:D:D:D
Tony som sa att de va goda, ja jävlar va rätt han hade, blir till o köpa mer när ja e i affärn!

Nu ska jag gå ner och göra oboy o macka, om det finns mjölk :o
Så ska jag bädda ner lill kissen som ligger under stolen, dom får sova i köket för annars bajsar dom jävlarna typ överallt.
Nu är Klockan 01.59 hejdå fläskisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0