Fittkatter.



HAHAH blir galen, förut när jag städa vårt Nyblivna teverum. eller ja vårat andra teverum. ska tydligen ha två ? jaja.
Ah städa där och sen hör jag en katt som krattar i golvet. Så springer ja dit för ja visste kattjäveln bajsat eller pissat. VAD tror ni jäveln har gjort ? BAJSAT och kattlådan står 4 meter ifrån aset....
Blev så sur så ja tröck ner nosen i hennes bajs sen slängd jag ut henne.
MEN den andra kattungen Miley hon satt i trappen och såg allting ja gjorde med Heaven.. Iaf sen när jag slängt ut Heaven så börjar jag städa igen, så går Miley in där i rummet bakom en låda och så hör jag "PFfff fpppffff" Så sitter HON och skiter! LÖST äckligt katt bajs. Fyfan! gjorde likadant med henne så nu hatar kattungarna mig säkert :s

Älskar verkligen katter helt sjukt, men idag ville DÖDA DÖDA DÖDA dom!
Höll seriöst på att gråta. Hatar att städa, hatar att torka kattskit DOM HAR FAN LÅDA att gå på!:@

- lÄr eR SmÅ bArN

Kommentarer
Postat av: din pojk!

" - lÄr eR SmÅ bArN "



HAHHAHA, synn om dig stackarn :(

2009-10-28 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0