Dålig uppdatering



Dålig uppdatering men vem bryr sig :D
heihehiehi

jag och tony va på torgdagen iaf, han köpte en film "The Prestige" heter den.
jag köpte ingenting, men vi båda köpte varsin bakadpotatis, och jävlar va tillbehör man fick. GOTTT :GGG
fast jag gör godare :>>>





hmm.. funderar på att skaffa ny telefon också en Nokia 5800. Någon som är sugen på att köpa en LG ku990 viewtymin phoni <-- Där :D aldrig tagit av skärmplasten, eller jag har köpt nytt varje gång. så det är inga repor eller något på skärmen. Bara lite på sidan :> ni får minneskort också och alla tillbehör+kartongen. allt i fint skick.

Nu ska vi duscha HEjs!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Dåligt kåt , hahaha

2009-10-13 @ 21:27:42
Postat av: Anonym

uuujj! den telefonen har ja haft nu i några veckor.. den är ju skiiitkonstig! :O ><

2009-10-14 @ 17:25:58
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0