nu vet jag inte vad jag ska göra.

* Mitt projekt arbete är att jag ska göra en kläd hemsida.
innan det valde jag att jag skulle måla en vägg. Jag vill ju hällre det nu. Eftersom bilden i mitt förra inlägg. Den har jag verkligen GILLAT att göra! Så vet inte om jag kan byta ;s Vill ha den på min vägg h3he3heh.

*Funderar på att hoppa av skolan.. ja nu jävlar äre så, jag har 0 kompisar att va med, har ca 7ig:n kommer bli fler, garanterat... hata skolen.

-Varför jag ska hoppa av skolan ? ehh
först pga min böt/bot mamma och sören har betalt, aldrig att de tänker betala nån balklänning eller nånting mer åt mig som kostar flera tusen, igen! Fitt bötes-lapp. 

Te.x körkortet ? jag MÅSTE ta tag i det, de har verkligen slösat!!! pengar på mig. Fick det i julklapp! snart ett år sen fan:S 
något jag ska göra dom glada är med körkortet. Dom får tycka att jag är hur dum som helst att jag hoppar av skolan. Om jag nu gör det, men körkortet ska jag inte ha slösat bort eller hur jag ska säga.
 

sen mina ig:n
kompisar ? hoho? bara för jag har svårt hemma och inte är i skolan betyder det inte att jag inte finns ?
kassa jävlar.




Emmy har åkt med bussen nu, den enda kloka männska på gotland som finns!
Alla på gotland är seriöst dumma i huvet, tråkiga, fega och torra!


HERRA!
 passande bild men skitsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0