jag ska bli #60 igen

På onsdag får jag förhoppningsvis mitt xbox :D


hade i silvershampoo nu när jag duschade, hade de rätt länge :S
Hoppas de inte blir blått som det blev en gång ahha! eller på vissa ställen vart de det iaf xD

Ska fan ha tillbaka min gamla hårfärg igen, typ vitt=D
så ska jag sätta i hårförlängning med micro ringar.

Någon som har hårförlängning till salu ? ÄKTA hår vill jag gärna ha!

Sen ska jag då kanske pierca kinderna, vänta ska fixa bild på hur jag nog vill ha.

klick fö större bild.


Mja, nått av de typ. Har tradera igen xD Tonys acc haha. Får betala in bättre på detta och sälja de jag vet kan bli sålt.

Någon som kan fixa min blogg ? Sååå den blir typ lite smalare ? den här e fET:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0