hej tja tjenna

vakna, åt frulle, sen duscha ja snabbt och jag skulle va klar vid 12  men hoh. Jag e seg haha!
jaja, sören fick vänta (min platsfarsa) ;p sen drog han jag o min lillsyrra till stan. Jag skulle tuill tandlegrleringen eller hur Fan de stavas ! ah när vi väl va där inne, spela vi alla fia med knuff:P jag loooosa. karolina vann. hahah
iiiiiaf , har ännu en mjölktand kvar:P som vi kanske ska ta bort eller jag har ingenaning vad som kmr göras. KANSKE ska ha tandställning i 1.5 år. Men de vill jag fan verkligen inte ha. Sen kanske jag skulle ha ett implantat iställlet. Hällre det. Ja-ja. Får se när ja blir äldre, tanden kunde hålla ca 10 år till.

Sen efter det, drog vi till Bingers Kvarn HAHAHAHAH Karolina tog upp ett par DC skor och sa , åh vad snygga. Jag ba; naj de va dom inte..  Sen ändra hon sig o ba. " Ne de ser ut som nått bönderna har lappat ihop" HAHAHAHAHAAH höll på o dö :D
 sen drog vi till Nya sportaffären vid skarphäll och jag fråga om sommarjobb. Ska skicka in CV imorgon. Kaske jobba där med : ) Nice! Aaa sen gick vi till Rusta. Eller Åkte till rusta:p jag Köpte en bords-lampa. hhahah och han i kassan tog bara betalt för lamp-skärmen. så jag spara en hundring iaf :D
 Sen drog vi ner till hamnen och stekte runt där. Sen åkte vi till ÖB och där köpte jag en stol, en kontor-rull stol HAha. aa men en såndär som alla har. Vår förra paja dirr. Men jag ska inte sitta så som Johannes (min bror) gör. exDe ehiehieeih.
 öööööh sen efter de åkte vi hemåt. Och nu har jag o min bror byggt ihop stolfan, och nu sitter jag här o har blockat upp Henka. Och han är ännu BRB som han skrev. Han har nog glömt bort mig. Som vanligt:p
 Några dagar till:D sen kmr Martin;D Hejs:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0