rösta på mig : http://event.gigabyte.se/gaminggirl/vote.php



idag har jag inte gjort ett piss.
allt har blivit så tråkigt o tomt o ah allting sedan jag inte vart med dig:(
mår faktiskt rätt dåligt >.< .. men de e som vanligt, jag e van. lol
att de ska vara så svårt, hatar gotland. Om det är någon som e intresserad av en, så bor den såklart inte nära en! utan på andra sidan vattnet , skit ö!

sen imorrn ska jag skicka ett brev till ett gymnasie, ska gå teknik i visby.
gå om 3 år. Men de är det fan värt! på donner har jag inte lärt mig nånting, då menar jag verkligen!!! att jag inte lärt mig nånting!
hoppas fan detta blir bättre. Ville inte gå donner från första början men har man svårt i skolan med urkassa betyg så hade man väl inget val :p hah börja skärpa sig kanske ? mjo.

ska även bo i visby då. Kommer aldrig orka till skolan annars, gå upp klockan 5 är inte min grej xD

Någon som har ett billigt rum/ lägenhet. delar gärna om de finns gott om plats.
Iallafall, nu ska jag spela. hejsvejs;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0