Kvälls Nudlar


hahah. Gjorde nyss nudlar, lät de koka ifred medans jag va o kissa.
Sen när jag kommer tillbaka o ska vända på dom i kastrullen så ser jag nått svart. Så tar jag undan nudlarna lite och så är det två fluger!!! som ligger där i. Dom satt ihop ahhah dom hade knullat, yeah! sen flög de väl in i ångan och rakt ner i kastrullen! fyfan va äckligt. Så de va bara o kasta nudlarna och koka nya! hahahah. Åt precis upp mina nu, veggie-nudlar<3 dom e jävligt goa!:D Ah nu sitter jag i venten med Micke vi ska väl spela pcw eller nått snart. kiul : ) men de får bli av nu snart tycker jag innan jag blir off och inte orkar hah.

imorgon ska jag hämta min kamera jag beställde ikväll. en Samsung ES15. Hade gött baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0