ringa skolan, handla, bio


Ringde dom här nyss, men både Ronny&Kenneth va på något ärende. Så de kom tebaka kl 14.00
lämnade meddelande till en av de att de skulle ringa tebaka då. Hoppas dem inte gått för dagen bara ?..


men.. har iaf nästan fixat klart mig tills sen snart! ska ba ha i mitt löshår och en mössa på MIG, fyfan duscha igår och sen föna jag aldrig håret eller fixade inte de heller, så idag ligger de HELT åt helvete fel:( sen måste jag ha nå andra kläder hah. Ska handla liite julklappar.
Sen vid 17 ska jag och Tony se AVATAR (L)






Har även skaffat mig ett littät jobb några dagar i januari =) 102kr timmen nIS.
nu ska ja borsta tänderna sen klä på mig mer, kaLLT sen går bussen 14:30 hERRRAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0