Pincetterna :( ?

VART ÄR MINA PINCETTER !??!?!?! seriöst 4-5 styckna har jag och ALLA e borta ? hittar ingen.
vill noppra mina ögonbryn, brukar få ryck på kvällarna och vilja fixa mig lite, Why ? idunno - skönt att ha fixade ögonbryn! ser dom bra ut ser jag bra ut.

får väl HITTA tråden som jag inte heller vet vart den är ?
grym e jag o noppra med tråd :D får gå ner o göra en ny helt enkelt om jag inte hittar den heller.



sen funderar jag starKT på att förlänga ögonfransarna !


Vet inte hur länge de håller direkt, typ 4veckor? heahehe. har ingenaning, ska läsa mer om det snart
Sen liksom om jag sover med huvet ner i kudden ? BÖJS inte dom fransarna då ?
Det gör mina ögonfransar som man limmar iaf, ah man har glömt bort o tatt av osv

så brukar man vakna att den ENA e heeelt böjd hahaha sen den andra e normal :(


ska kolla priser sen jeklaR
Någon som har haft kanske ? och kan säga några oord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0