karlsteeeid



JAAG och tony åkte från Torsbyy te karlstad!:)) FÖR ATT






Shoppa lite rea grejs, sen i julklapp fick vi bo på hotelll mitt där in i karlsta  :)))




Kom te hotelle!
as mysigt:D jacuzzi o bastu o grejjer:))))






vi gick ut och skulle kolla om de fanns något annat och äta.
För på hotellet så serverades det BARA:( fisk://
och båda av oss - h a t a r - fisk xD haha

Så vi gick i typ HELA karlsta för o leta efter Klyftpotatis o lövbit/biff ?
tillslut hitta vi :D!!
fast dom skulleprecis stänga oså,men vi fick ändån:) GOTT som fan vare!+++++





Julgranen som ALDRIG gick o få fokus på,omöjligt...







hEHeheh såg ut som de va någon där :>.<:DD





jag och den ENDA rea saken jag köpte, den kosta 49kr så typ just därför HAHA



SÅSÖT :D




















bajbaj, nu ska tony kirra datorn för den har han typ pajat hahh. hans nya hanfick igår:Pppp

sen ska jag åka o klippa mig! ska googla lite först, hatar mitt helvetes hår hejra

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn?????

2010-01-01 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0