JULAFTON IMORGON!

Det blir lite förvirrande om jag säger att IMORGON är det julafton!
Klockan är ju typ 2 nu : ) så det är ju den 23:e

Iallafall, så fyllde mamma år igår (22:a)
hon fick lite olika presenter av oss 3tjejer här hemma. Jag, Karolina och Felicia!

bla, latte skedar, muggar som de passar i, en fin sten som stog Älskade mamma, (har jag förrmig) och en liten kissmiss vart det också. Det va väl mer att Felicia ville ha den men haha.
Hon ble glad iaf : ) sen av Sören fick hon en mysig tröja! hahahaha pris-lappen va kvar nu när hon testade den.
699 eller va det 799 haha. Men den passade henne :)


AJUSTE idag fick jag mitt WORLD TOUR! fifan en dag tog det ? Knappt det, en halv dag då innan jag fick det. G R E A T =)
har world tour till Play Stationet men inte till MITT xbox threesixtiiiii.
Så har nördat det idag (A) köpte 2 nya låtar precis, typ 200G herrååå. Men köpte Black Betty & Mr.Brightside<3


alltså snart skiter jag i och blogga, för fan ingen kommenterar NI SUGER, sen har jag typ ibland 200 sen ibland VANLIGAST 30-40 som är inne varje dag. mindre kul,

?!?!?!?

har jag inga roliga bilder ellleer ?
inget roligt att skriva ? iof tror jag att ingen, knappt ingen läser det jag skriver UTAN att bara läser lite snabbt och hoppas igenom och kollar mest på bilderna ? Aaao.

fitta en fin jacka på tradera gick ut kl 22. när jag spela gh :( - m i s s a d e . den jaja, nu blire GH IGEN :D baj



I LÖÖÖÖVE mina piercingar :G  drägglar YAO:D
de e precis nygjorda där också så re e lit BLOUD på högra. mys va ?




sakknar min kameraaaaao.

Kommentarer
Postat av: cod

Riktigt schyssta piercingar =) naj sluta inte o blogga, det är kul att läsa =) brb spela cod tills julafton =D

2009-12-23 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0