jag är katt, sover 1h, vilar resten, vaken om nätterna!

THIS IS ENGLAND blire ikväll
min bror, Johannes! han har lånat ut ett HELT cd-paket (ni vet sånna som man köper brännskiver på)
och de va inte den "lilla" man kunde köpa, utan den STORA, och hela den va smockad med FILM

och den har han lånat ut.. utan att fråga mig.. mina filmer fan. och det var när jag var i HOLLAND
och han har Fortfarande inte fått tillbaka dem! jag kommer inte ens ihåg va de va för filmer på det:o

Säkert så har hans kompis tappat bort eller lagt och glömde hälften av filmerna som fanns där någon annanstans!
yey.. snart får jag haha TA I MED HÅRDHANDSKARNA lol.

vill vill vill ha tebaka de fan. Gärna innan jul, och jag ve ha dom när jag flyttar : >
fin fint!

HAR nyss spelat klart Cod! tänk va länge ja kan sitta o spela dedär, sen guitar hero RAWR.
Fast de kan jag inte spela nu :/ alla sover och kömmer höra när jag sitter där o knäpper på allt ahhah
.alla utom kittsungarna sover & dom bullrar runt här utanför, jäklar vare buuusar! ska nästan joina!

HHHHHHHHHHHHHHHHHEJDÅ sålänge. // jag som aldrig sover :>>>




Kommentarer
Postat av: tamara

sv; haha njaa, lite ont det kanske gör men jag har ju en piercing i läppen sen tidigare som jag har redigerat bort på bilden (eller ja har flyttat upp den till medusan haha), och så har jag en smiley och så har jag gjort en daith (diath?) och DET gör ont vill jag lova, fyfan det är det värsta jag har varit med om i mitt liv helvete vilken smärta.

2009-12-12 @ 13:51:58
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0