11-20

töjer mitt öra igen
ska ha 20 igen ?
fan har hållt på en timme eller 2 för att hitta något som passar mitt öra! och jag hittade ett litet rör.
Så nu kan jag ju faktiskt ta i ett hänglås där så töjs det ännu mer! SMART VA:PP

men det blir om någon vecka!

föresten är det bara 11/12 mm nu.


ska kika lite mer om vad jag ska ha med mig imorrn när jag åker
funderar om jag SKA ha med mig xboxet eller inte ?

kommer ju vara borta rätt länge men sen så är det JOBBIGT som fan o bära på det!
+ kläder osv som jag kommer köpa, sen 2 GH-gitarrer som ska skickas hit.
Men kan kanske be han skicka dom till mig på Gotland ist. lite mindre o bära då.

måste be han sätta in pengar på mitt konto föresten! hej 600 MORE Hehehaeh : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0